Postrehy od odborníkom na sociálny marketing. čo nás v roku 2021 čaká?

V roku 2020 sa značky všetkých veľkostí ťažko prispôsobovali meniacim sa potrebám spotrebiteľov. Po náročnom roku začalo veľa malých firiem uprednostňovať vytváranie skutočných a trvalých spojení online. Či už to robia zvyšovaním svojej prítomnosti na sociálnych sieťach alebo pridaním vzdialených služieb do svojho zoznamu ponúk – značky hľadajú spôsob, ako zostať viditeľní a relevantní pre svojich zákazníkov, a to aj na diaľku. Ako sa tieto snahy prejavia v roku 2021 na sociálnych sieťach? Požiadali sme 6 odborníkov, aby nás previedli kľúčovými prognózami video marketingu, ktoré by tento rok mali mať malé podniky na pamäti. Skontrolujte ich v infografike nižšie.

1. Komunita je kľúčová - a tá vaša môže byť na instagramových navijakoch.

NATASHA SAMUEL, ZAKLADATEĽKA A STRATÉGKA PRE SOCIÁLNE MÉDIÁ / SOL STUDIO

V roku 2021 by Reels mohol byť aj naďalej najlepším spôsobom, ako značkám organicky rásť na Instagrame. Všetko je o experimentovaní na platforme, aby ste zistili, čo najviac zvyšuje zapojenie. Vďaka dôslednému používaniu programu Reels vo svojej obsahovej stratégii môžete vytvoriť angažovanejšiu komunitu s relatívnym, vzdelávacím a zábavným obsahom.

2. Video nie je stratégia typu hotovo.

Sally Sargood, hlavná video referentka / Animoto

V roku 2020 značky, ktoré dosiahli najlepšiu návratnosť investícií do svojho video marketingu, používali značky dôsledne a na rôznych sociálnych platformách. Začiatkom roku 2021 uvidíme príliv videí na sociálnych sieťach, takže vyčnievanie bude znamenať vytvorenie stratégie pre nepretržité vytváranie videí začiatkom roka a stanovenie konkrétnych cieľov pre každý mesiac, aby sme udržali svoju úlohu.

3. Živé video a nakupovanie v reálnom čase budú v roku 2021 stúpať.

Mari Smith, vodkyňa myslenia v sociálnych médiách / popredná expertka na marketing na Facebooku.

V roku 2021 zaznamenáme prudký nárast živého videa spojený s nakupovaním v reálnom čase na Facebooku aj Instagrame. Táto funkcia je už k dispozícii obmedzenému počtu autorov, ale bude sprístupnená ďalším používateľom. Instagram narážal na to, že nakupovanie v reálnom čase so živým videom nie je určené iba pre online predajcov fyzických výrobkov; spoločnosť tiež pracuje na spôsoboch, ako pomôcť aj všetkým druhom podnikania.

4. Rozprávanie vášho príbehu pomocou videa pomáha humanizovať vašu značku.

Tanya Smith, stratégka pre videoobsah / Nechajte si všimnúť video.

Ľudia doslova trpia kvôli spojeniu s inými ľuďmi, nielen s hovoriacou hlavou. Predpovedám, že značky, ktoré na zdieľanie svojich príbehov a ukážok svojej hodnoty používajú viac interaktívnych videí s veľkosťou občerstvenia, budú mať oveľa kratší predajný cyklus ako tie, ktoré ich nepoužívajú.

5. Jednoduché dostane trakciu.

Josh Krakauer, CEO / Sculpt

Brand (značka), získava väčšiu hodnotu z ľahkého obsahu malého sústa. Takže znova použite existujúce aktíva a vytvorte nový obsah. Pre obsah, ktorý priťahuje vašich divákov: vezmite svoj textový obsah a vytvorte sociálne videá, alebo vytvorte dlhodobé video a vytvorte niekoľko kratších častí vhodných pre sociálne siete.

6. Organický video obsah podporuje skutočné spojenie s vašim zákazníkom.

Chelsea Krost, tisícročná odborníčka na stratégie, marketing a branding.

V roku 2021 bude video absolútne najdôležitejším prvkom v marketingovej a obsahovej marketingovej stratégii každého. Verím, že veľkým video trendom pre tento rok budú „jednoduchšie produkcie“, pretože natáčame obsah priameho prenosu na diaľku alebo z našich domovov a pomocou zmenšených štúdií a vybavenia vytvárame obsah, ktorý spája naše publikum a zákazníka.

Ako môžete využiť trendy v roku 2021 vo svojej marketingovej stratégii?

Teraz, keď viete, čo funguje, je čas začať vytvárať. Jedným z užitočných spôsobov, ako začať, je týždenný alebo mesačný plán. Nie ste si istí, čo vytvoriť? Žiaden problém. V tomto príspevku nájdete nápady na video v hodnote jedného roka, ktoré vám pomôžu lepšie sa zorientovať.
Ak chcete začať vytvárať videá rýchlo a ľahko, napíšte nám a my pre vás pripravíme video obsah namieru. S viac ako peťročnými skúsenostami, je Arthead.sk dôveryhodným partnerom pre video marketing.

Boli by sme radi, keby sme počuli, z čoho ste najviac nadšení, pokiaľ ide o video marketing v roku 2021. Ak sa chcete dozvedieť viac od iných vlastníkov firiem alebo sa podeliť o to, aké trendy nás čakajú, pripojte sa k našej komunite na Facebooku.

Pridaj komentár